tirsdag den 14. februar 2012

Sarah 25 år

Lørdag d. 11. februar rundede jeg mit første kvarte århundrede. Jeg blev vækket lørdag morgen af min mand og datter med fødselsdagssang og god morgenmad, med to overraskelsesgæster; min mor og Hans:-) Kl. 17 kom vores nærmeste familie til middag, kaffe og kage (som en af mine søde kunder havde lavet til mig) - vi havde en rigtig hyggelig aften og alle var mætte og glade da de tog hjem. Om søndagen kom mine søde, bedste veninder til brunch, og sammen med Laura og to af hendes gode veninder havde vi en fantastisk søndag og Laura synes det var skønt med mange gæste. Jeg fik nogle rigtig flotte gaver; læderarmbånd med to vedhæng, billetter til "Greas", to muffinsstativer, mange fine tørklæder:-))), øreringe, cardigans, en blazer, macara, parfumer, maleri fra Island, bluser, bog "Her er jeg, hvem er du" og cremer fra Vichy. Helt vildt=) tak til alle jer som var med til at give mig en dejlig fødselsdag. Her er lidt billeder fra en rigtig fødselsdagsweekend.
"Nøøøj nogle flotte gaver, mor"

Laura og Thomas

Laura og jeg klar til fødselsdag

Daniel, Laura, Lappi og Maria hygger på værelset inden maden

Velbekommen

Amma, morfar og Laura hygger ved maden

Fødselsdagskagen:-)

Far - Mor - Daniel og mig

Om søndagen, Laura venter på pigerne

Fødelsdags-pige-hygge-brunch

Astrid charmerede alle pigerne

Jeanette fik taget disse gode billeder af Laura

Søde Laura <3

Laura og Astrid er ved at være klar til eftermiddagsluren,
tak for en god dag, piger!

Ingen kommentarer: